Blinking Cute Box Panda

4 Mart 2014 Salı

İşte Ben

Selaaaamm. ^_^
               


                   Ben 
Hüm. :D






Bu blogu açma sebebime birazcık değinecek olursak arkadaş önerisi demekte pek bir sakınca görmüyorum. Evet, sağolsunlar çilekli dondurmadan daha değerli birkaç dosta sahibim. 



Biraz kendimden bahsedecek olursam size sadece "anime" diyebilirim. Aslında göründüğüm gibi o kadar çok çok çok anime izlemiş biri değilim. Daha Naruto'yu bile izlemediiiim :O Ah, hayır saldırmayın. Hey, bu yumurtayı kim fırlattı? 

Sadece çizimleri hoşuma gidiyor.
Bu yüzden baştaki "anime"yi hızla silip, yerine "manga" yazıyorum.
Eminim "O da ne?" diye aranızda soranlar olacaktır. Eh, sadece bunun bir çizgi roman çılgınlığı olduğunu bilirseniz yararınıza.
Mesela bunun gibi. Tabii bu bir mangadan mı onu da bilemem ama... 
Tamam...
Sanki biraz bu konu fazla uzadı.
İşte kısaca ben, Hüm. Çizmeyi ve yazmayı severim.
16 yaşında, hâlâ sivilcelerini yolmamak için kendisiyle içinde 3. Dünya Savaşı yaşayan basit bir ergen kızım işte. 
Birde uyumayı severimm ki o her şeye bedel.

Bu da benim kafama esince ancak yayınlayabildiğim ilk yayınım. Ya da ona benzer bir şey işte.

Görüşmek üzeree.. <3



6 yorum:

  1. Güzel olmuş da site birazcık dağınık gibi sanki. Ayarlarla oyna yayın bölümünü aç. Bi de şu kelime doğrulamayı kaldır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm ok. :D Şeya, sen sonra bana geniş anlatırsın ben şimdi pek şeyapamadım.. S_S

      Sil
  2. Çok güzel siten knkkkk :)) Tam sana uygun olmuş :) İnşallah hayırla devam ettir <333333333333333333

    YanıtlaSil
  3. Yazmaya devam edin. Akıllı gençlerin yazılarını okumak çok güzel..:)

    YanıtlaSil