Blinking Cute Box Panda

10 Nisan 2014 Perşembe

Arkadaşlarım.. ^-^

Selamün Aleyküm
Ve Aleyküm Selam..

Bütün okul hayatı boyunca doğru düzgün arkadaş edinemeyen ben için arkadaşın önemi cidden büyüktür. Orta okuldan mezun olduğum zaman açıkçası liseden ve derslerden daha çok sınıfımdaki arkadaşlarımdan korkmaya başlamıştım. Neyse ki canım canım canım annem (çok severim kendilerini, malum annem yani) ilk başta hiiiiiçte hoşlanmadığım bir fikirle çıkageldi. LİSEYİ AÇIKTAN BİTİRİP HAFIZ OLMAmı istiyordu pek kıymetli canım annem. Tabii o zamanki hayal dünyasında yaşayan ben için bu fazlasıyla sinir bozucu bir düşünceydi çünkü hafızlığın ecrinin o zaman "e"sini bile bilmiyordum. Ecir kelimesini de bilmiyordum ne yalan söyleyeyim... Allah'tan Allah anneme kızının aksine bol bol akıl ve fikir ve bunları yolunda kullanma becerisi verdiği içindir ki annem konuya son noktayı eğitim döneminin başında Fuat Binici Kız Kur'an Kursunun kapısında koydu. Hayatımın en berbat günü diyerek kaydettiğim o günden yaklaşık bir buçuk ay sonra "Annem ne zeki kadınmış haa" diyerek Arapça derslerimde son sürat ilerlemeye devam ettim.
Hep derim, yine diyeceğim:
Allah annemden razı olsun.
Bu kurs benim için öyle deneyimlere kapı açtı ki... Saymakla bitmez sanırım. En önemlilerindendir şu normal bir imam hatip lisesinde edinemeyeceğim kadar iyi arkadaşlar edinmem. Her akşam sinir krizleri geçiren ben, şimdi gülmekten ölen ilk insan olarak tarihe geçmeye koşar adım ilerliyorum. Her akşam anneme kavgalarımı anlatarak sinirden bütün apartmanı inletirken şimdi derslerde ne kadar eğlendiğimi, teneffüste olan olayları ve komik açılarını gülmekten anlatamıyorum bile. Ben kabuğumu burada kırdım diyebilirim. 
Değişen tek şey arkadaş edinmem olmamıştı tabii. Yıllardır annemin zorlayarak kıldıramadığı namaza ilk o kursta başladım. Ayrıca ömrüm boyunca duymadığım hadislerle yaşantımı süsleyebildim ki bu da çok değerli Ali İhsan hocamız sayesindeydi. 
Ve düşe kalka ikinci seneye geçtim. Artık biraz daha değişmiş tamamen kelebeğe dönüşmüş o misal uçuyordum. Sanırım biraz fazla uçmuş olmalıyım. Yoksa bugün olanlar ve ondan öncekiler yaşanmazdı...
Bu sene sanki Allah'tan bana hediye bir sürü arkadaş geldi. En samimi olduklarım (Azra ve Duygu) kendileri kardeş olmaktadırlar. Azra'yla az kavga etmedik. Kavga ettik ama o zaman kardeşi Duygu'yla çok iyiydim. Şimdi Azra'yla neredeyse içimize gireceğiz ama Duygu'yla bir türlü dönüp duran yıldızlarımızı barıştıramadık. Geçen kavgamızda ilk atağı o yaparak benden özür diledi ama bu sefer cidden bende biraz abarttım. Bu yüzden yazıyorum buraya. 

Duygu:

Kankam. Her ne kadar böyle saç baş kavga etmesek de sözlerimizin ağırlığıyla harap olmuş kalplerimizi Peygamberimizin bizi nehy ettiği o davranışla birbirlerinden uzaklaştırmayalım.
 Mümkünse böyle olursak ben bundan alayım. :) :) 

Ablanla olduğumuz gibi böyle de olabiliriz, no problem. :)

Küs kalmayalım da buna bile razıyım :D 
Şaka bir yana. Şey ya. Öhöm. Ben 


Hemde çok.. :( 


Yine böyle olalım

3'ümüz... <3

9 yorum:

  1. Samimi bir yazı olmuş.Beğendim.Her seferinde Azra ve Duygu dan önce ben okuyor ben yorum yapıyorum sanırım. =) Özenerek yazıyorsun,seviyorum renkli renkli.

    YanıtlaSil
  2. Acaba adımı yazdı mı fln diyodum tam ((= Teşekkürler.......... Komik ve güzeldi. üf şu kavgaları takmasana o kadar ciddi değildiniz heralde? bide özür diliyo :D Bak sana moral vereyim mi? Profilime gir orada küsmekle ilgili.. Nazım Hikmet.. oku onu (= ;;
    https://plus.google.com/u/0/110117866232718880920/posts

    YanıtlaSil
  3. :)) Ben de de biraz hata vardı yaa.. bende özür dilerim, hasta olunca biraz ASİ oluyorum da.. anlarsın ya hani :D Kusura bakma bende yarın özür dilicektim ama sen benden önce davrandın bu kez..Kusura bakmaaa, özür dilerim, ben arada biraz fıttırıyom işte, o kadar şeyin içinde fıttırmamakda başarıdır yani, ama ben yapamıyorum işte :D Sen de büyüğüm olarak affet (98), ehe he :D

    YanıtlaSil
  4. Sana nasıl küserim yaa, sen benim vanilyamsın :D Ben sana küssem de, hemen barışıveriyom, rahat edemiyom..Sanırım senin sıcakkanlılığından kaynaklanıyor.. :)) Genelde birisine küstüm mü çok çabuk barışamam, ama sen ayrısın yahuuuuuu :D Yani anlıyormusun yevruuuum Ich Liebe Dich' im :DD

    YanıtlaSil
  5. Şu edebi cümlelerine bayılıyorum lan :D

    YanıtlaSil
  6. Sitene yazı koysan diyorum da.. :( niye böyle terk edilmiş gibi kaldı :((

    YanıtlaSil
  7. Yeni yazı yok muuu 1 sene oldu

    YanıtlaSil